podketo.pl

Chipsy z selera [keto, low carb]

Autorem tego przepisu jest:
@babanaketo

Bilans makroskładników dla 100g gotowego dania:

Kcal: 126
Tłuszcze: 11,3
Węglowodany netto: 2,5
Białko: 1,4

Sposób na przepyszne i bardzo proste w wykonaniu chipsy w wersji keto, bez udziału ziemniaków. Chyba nie ma takiego, kto od czasu do czasu nie przekąsiłby chrupiących chipsów 🙂

PRZEKĄSKA PETARDA!

 Składniki – chipsy z selera   

  • jeden seler
  • ok. 40 ml oliwy z oliwek
  • papryka ostra, słodka, sól

Przygotowanie             

Seler myjemy, obieramy i kroimy w cienkie plasterki. Wrzucamy do miski i polewamy 4 łyżeczkami oliwy. Dodajemy przyprawy i dokładnie mieszamy. Tak przygotowane plastry wykładamy na papier do pieczenia. Uważamy aby chipsy nie nachodziły na siebie.

Piekarnik nagrzewamy do 200 stopni, pieczemy 15 min. Następnie zmniejszamy temperaturę do 155 stopni i pieczemy jeszcze 20 min.

Przepis banalny, lecz wiele osób nie wie czym zastąpić ziemniaki, nie rozstając się ze smakiem chipsów.

Smacznego!

Produkty, których możesz potrzebować do tego przepisu:

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.