Podketo blog

Pierożki ruskie [keto, low carb]

Autorem tego przepisu jest:
@krysia_kocur

Bilans makroskładników dla 100g gotowego dania:

Kcal: 173
Tłuszcze: 12
Węglowodany netto: 2,2
Białko: 12,5

 

Witam wszystkich amatorów samodzielnego gotowania.

Chcę Wam zaproponować pierogi ruskie w wydaniu keto, które można przyrządzić w pół godziny. Nie rozsypujemy mąki, ręce czyste- tylko usmażyć i zjeść.

Poza tym są przepyszne 😉

 Składniki – pierożki ruskie    

Farsz:

  • 500 g twarogu tłustego
  • 150 g boczku
  • 1 duża cebula
  • sól i pieprz do smaku
  • 1 łyżka masła klarowanego
Naleśniki:
 

Przygotowanie      

Farsz:

Boczek kroimy w kostkę, wrzucamy na patelnię i smażymy. Cebulę obieramy, kroimy w kostkę i dodajemy do boczku. Po usmażeniu schładzany. Następnie mieszamy z twarogiem, dodajemy sól i pieprz do smaku.

Naleśnik:

Wszystkie składniki wrzucamy do misy i ubijamy na jednolitą masę. Smażymy 5 dużych naleśników. Nakładamy farsz i zwijamy w ruloniki.

Następnie kroimy, na 3 cm kawałki. Smażymy na rozgrzanym maśle klarowanym, jak na załączonych poniżej zdjęciach.

Takim to szybkim sposobem, mamy przepyszne pierogi! Wszystkie składniki wrzucamy do misy i ubijamy na jednolitą masę. Smażymy 5 dużych naleśników. Nakładamy farsz, zwijamy w ruloniki.

Następnie kroimy, na 3 cm kawałki. Smażymy na rozgrzanym maśle klarowanym. Jak na załączonym zdjęciu.

Takim to szybkim sposobem, mamy przepyszne pierogi.

 

Pozdrawiam wszystkich 🌺❤️

Produkty, których możesz potrzebować do tego przepisu:

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *